۱۴۰۱ اردیبهشت ۲۶, دوشنبه

بازداشت یک شهروند در پردیس تحت عنوان “ترغیب افراد به ایجاد اغتشاش”


 خبرگزاری هرانا – فرمانده انتظامی پردیس از بازداشت یک شهروند به دلیل آنچه که “ارسال فراخوان و ترغیب افراد به ایجاد اغتشاش” خوانده است خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، فرمانده انتظامی پردیس از بازداشت یک شهروند در این شهرستان به دلیل آنچه که “ارسال فراخوان و ترغیب افراد به ایجاد اغتشاش در طرح تحول اقتصادی کشور” خوانده است خبر داد.

فرمانده انتظامی پردیس در این خصوص مدعی شد: “وی به دنبال تامین منافع مالی از سرویس های بیگانه به صورت گسترده در فضای مجازی فعالیت کرده و در کانال ها و گروه های مختلف افراد را ترغیب به شرکت در تجمع می کرد”.

به گفته عبدیان پرونده این شهروند تکمیل و تحویل مراجع قضائی شده است.

لازم به ذکر است؛ روز جمعه ۱۶ اردیبهشت‌ماه در پی انتشار فراخوانی مبنی بر تجمع و اعتراض به افزایش قیمت نان در رسانه ها، در شماری از شهرهای خوزستان جو امنیتی برقرار و اختلالات گسترده در اینترنت خانگی و قطعی اینترنت تلفن همراه در خوزستان گزارش شد. در همین زمینه، شب پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه دستکم ۲۰ شهروند در سوسنگرد توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند. شب شنبه ۱۷ اردیبهشت نیز دستکم ده شهروند دیگر در شهرهای سوسنگرد، حمیدیه و اهواز توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

همچنین در ادامه اعتراضات مردمی، روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه  نیز تجمعات اعتراضی در برخی شهرها از جمله، خرم آباد، فارسان، بروجرد، دهدشت، دورود و اردبیل ادامه داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر